1. Serviciul pentru clienți OLX Renew mai funcționează? Cum va pot contacta?

    Echipa noastră de suport aparține echipei OLX și, prin urmare, toate e-mailurile și întrebările vor primi răspuns în continuare pe oricare dintre canalele noastre OLX.

    Dacă doriți să ne contactați, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@olx.ro iar echipa noastră va fi bucuroasă să vă ajute în maxim 24 de ore.

     

    2. Va mai funcționa e-mailul renew@olx.ro?

    Da, acest e-mail va mai functiona, insa doar temporar si de aceea de preferat este sa ne scrieti direct la contact@olx.ro, iar cineva va putea răspunde cu plăcere la toate întrebările dumneavoastră în 24 de ore.

     

    3. Cum îmi pot activa garanția?

    Toate produsele vin cu o garanție GRATUITĂ de 12 luni oferită de comercianții noștri. Dacă ați cumpărat un telefon prin OLX Renew și, dacă această comandă a avut loc în ultimele 12 luni, aceasta înseamnă că garanția dvs. este încă activă.

    Ce este bine de stiut inca de la inceput:

    1. Garantia se aplica exclusiv produselor cumparate pe OLX Renew
    2. Garantia va putea fi activata in baza facturii oferita de catre partenerul nostru la cumpararea produsului.
    3. Garantia se aplica in cazul problemelor de functionalitate a telefonului, nu in cazul deteriorarii/accidentarii fizice a acestuia de catre cumparator. 
    4. Prin garantie, vi se ofera dreptul a beneficia de repararea gratuita a produsului defect, daca problema se va confirma la verificarea acestuia. 
    5. Doar in cazul in care repararea produsului nu este posibila, atunci acesta se va inlocui si daca nici inlocuirea nu este posibila atunci se va rambursa suma achitata pentru produs.
    6. Recomandam ca inainte sa trimiti inapoi coletul, sa fotografiezi telefonul (fata, spate si lateral) si sa ni le transmiti pe email, impreuna cu cererea de retur. Acest lucru va fi de mare ajutor in cazul în care se intamplă un accident de transport la retur. Cu pozele, dovedesti foarte usor starea telefonului de dinainte de predare.
    7. Termenul de reparatie este de 5 zile lucratoare din momentul receptionarii produsului in service.

    Pasii necesari pentru a beneficia de garantie. Acestia sunt obligatorii pentru procesarea in conditii optime a garantiei

    1. Scrie-ne la contact@olx.ro pentru a ne informa ca doresti sa trimiti produsul pentru verificare in baza garantiei. Fotografiaza telefonul (fata, spate si lateral) si ataseaza pozele.
    2. Descrie foarte clar defectul constatat, cu cat mai multe detalii posibile. 
    3. Personalul After Sales poate sa iti ceara sa faci anumite Operatiuni simple la telefon pentru a evita un transport catre service inutil (resetare, verificare incarcare cu alt cablu si alt alimentator, reintroducere cartela sim, etc)
    4. Sterge toate conturile si parolele asociate telefonului, astfel incat el sa poata fi deschis si verificat.
    5. Pregateste telefonul cu grija, ideal in cutia in care l-ai primit si adauga accesoriile venite odata cu el. Daca nu mai ai cutia in care ai primit telefonul, poti folosi una diferita, insa asigura-te ca ea are dimensiuni asemanatoare cu cea in care l-ai primit. Este important ca telefonul sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost trimis. Ambaleaza-l cu folie protectiva pentru a nu risca niciun accident pe perioada transportului. 
    6. Datele destinatarului sunt aceleasi de pe awb-ul coletului initial sau pe factura. Fa solicitarea la FAN Courier pentru awb-ul de retur cu informatiile de expeditie de pe awb-ul initial, iar curierul va veni cu noul awb ca sa ridice coletul.
    7. Odata ce coletul ajunge la vanzator, acesta il va verifica si va reveni cu rezolutia in 3 zile lucratoare de la primirea produsului. 

     

    4. Nu am primit factura pentru comanda mea. Ce ar trebui sa fac?

    In mod normal, factura a fost trimisa in format fizic, impreuna cu telefonul. Daca nu ai gasit-o in pachet atunci cand l-ai primit, ti-o putem trimite noi pe email. Scrie-ne la contact@olx.ro si rezolvam in maxim 24 de ore.

     

    5. Cum pot sa beneficiez de perioada de retur de 14 zile?

    Daca ai primit produsul si, din diferite motive nu esti multumit sau te-ai razgandit si doresti sa il returnezi poti face acest lucru scriindu-ne un email la adresa contact@olx.ro.

    Ce e bine SA STII de la inceput:

    1. Acest serviciu se refera exclusiv comenzilor plasate pentru produsele prezentate pe site-ul de telefoane reconditionate OLX Renew. 
    2. Returul este gratuit si se poate face numai in primele 14 zile de la primirea comenzii. Asigura-te ca tii cont de acest interval daca te hotarasti sa returnezi produsul. 
    3. Daca ai plasat comanda prin plata la livrare, este necesar ca la solicitarea de retur sa ne transmiti un IBAN, asa incat partenerii nostri sa poata face plata banilor intr-un cont bancar oferit de tine.
    4. Recomandam ca inainte sa trimiti inapoi coletul, sa fotografiezi telefonul (fata, spate si lateral) si sa ni le transmiti pe email, impreuna cu cererea de retur. Acest lucru va fi de mare ajutor in cazul în care se intamplă un accident de transport la retur. Cu pozele, dovedesti foarte usor starea telefonului de dinainte de predare.

    PASII concreti de urmat pentru RETUR. Tine cont ca acestea sunt obligatorii pentru a ne asigura ca procesam returul la timp si in siguranta:

    1. Fotografiaza telefonul (fata, spate si lateral) si anunta-ne printr-un email ca doresti sa incepi procedura de retur. Ataseza pozele.
    2. Sterge toate conturile si parolele asociate telefonului, asa incat el sa poata fi refolosit de altcineva.
    3. Daca ai o comanda pentru care ai platit la livrare, adauga in emailul cu solicitarea de retur si un numar IBAN. Specifica numele titularului acestui cont (nu este necesar sa fie al tau).
    4. Pregateste telefonul cu grija, ideal in cutia in care l-ai primit si adauga accesoriile venite odata cu el. Daca nu mai ai cutia in care ai primit telefonul, poti folosi una diferita, insa asigura-te ca ea are dimensiuni asemanatoare cu cea in care l-ai primit. Este important ca telefonul sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost trimis. Ambaleaza-l cu folia protectiva pentru a nu risca niciun accident pe drum.
    5. Datele destinatarului sunt aceleasi de pe awb-ul coletului initial. Fa solicitarea pentru awb-ul de retur cu aceleasi informatii de expeditie, iar curierul va veni cu noul awb ca sa ridice coletul.
    6. Coletul va fi preluat de curier si va ajunge la vanzator. In urma verificarii starii produsului de catre vanzator, acesta va returna suma platita in contul bancar furnizat de tine, in maxim 14 zile.

    Daca ai nevoie de informatii sau detalii suplimentare, scrie-ne la adresa de email contact@olx.ro si te vom ajuta cu drag!